Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Ann-Louize Esbjörnsson - 28 augusti 2009 17:40


Kom hem från jobbet trött, varm och hungrig. Det var milt sagt en dag fylld med kaos på jobbet, strömavbrott vilket gjorde att kassa systemet slutade att fungera = arga kunder.

Mitt humör blev inte bättre när jag kom hem och möttes av två hungriga tonåringar. Som pricken på i:et så jobbar maken kväll och kommer hem sent.


Mitt i matlagningen och stressen mellan grytor och dukning kommer Easton och lägger sig på mina fötter när jag står vid spisen.

Jag tittar ner för att säga till honom att flytta på sig omgående, men orden stannar när jag möts av denna oskyldiga blick. Han slickar på mina fötter och lägger sedan huvudet på fötterna igen och suckar tungt. All stress rinner av och jag bara ler åt min jätte baby som är så mammig.


Eastons galleri



 



http://queeni.ragmanstazz.se/#4

Presentation


Välkommen till S* Ragmanstazz som är en lite seriös Ragdoll uppfödning i Kungsängen.

Här kan du följa oss i vår vardag och vårt avelsarbete.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards