Alla inlägg den 4 september 2009

Av Ann-Louize Esbjörnsson - 4 september 2009 12:15


Har nu velat i ett par dagar om vem, Zorro eller Queeni som ska ställas ut den 28 November på Birka.

Jag har bestämt mig nu, tror jag (pappren är inskicka i alla fall). Lotten föll på Zorro denna gång. Han har vuxit på sig riktigt bra och pälsen har blivit jätte fin, men han är fortfarande för mörk, men man kan inte få allt.

Ska bli spännande och se vad domarna tycker om honom, har bara ett utlåtande om honom från bebis tiden.


Det märks här hemma att det börjar bli svalare ute. Alla katter är mer vakna och det busas mycket mera. På morgonkvisten hade Zorro ett riktigt ryck vilket slutade i att jag fick säga till honom då han satt halvvägs upp i tegelstens valvet.  

Presentation


Välkommen till S* Ragmanstazz som är en lite seriös Ragdoll uppfödning i Kungsängen.

Här kan du följa oss i vår vardag och vårt avelsarbete.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards