Alla inlägg den 20 april 2010

Av Ann-Louize Esbjörnsson - 20 april 2010 22:16

Som rubriken säger, det var de jag misstänkte..... Mattes lilla bus fia lurade mig ganska så bra med att sova bort dagarna, gå upp lite i vikt och dessutom vara en riktig surpuppa.

I morse kom dottern och sa "mamma jag tror Queeni är på väg att börja löpa".

Jag har gått och sneglat på henne hela dagen och visst så har hon ändrat sitt betéende. Casper får hux flux sitta bredvid henne och äta, han kan till och med titta på henne utan att åka på en hurvel. Hon har gått och små pratat hela dagen och gått till dörren och viljat gå ut.

Men det var inte förrän nu sent på kvällskvisten som jag blev säker på att hon faktiskt löper. Hon la sig i dotterns säng och började rulla sig, tog man lite lätt på hennes svansrot så lyfte hon upp svansen och började trampa.

Så det får bli en ny date    med Adde om han nu vill ha denna markatta.

Presentation


Välkommen till S* Ragmanstazz som är en lite seriös Ragdoll uppfödning i Kungsängen.

Här kan du följa oss i vår vardag och vårt avelsarbete.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards