Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Kullen 9 Veckor

Av Ann-Louize Esbjörnsson - 7 september 2010 17:48

Har varit ledig från jobbet idag, så sonen och jag satt oss ner och fixade till bilderna på kattungarna. Eller rättare sagt jag sitter bredvid honom och kommer med idéer medans han får utföra jobbet.


När kull bilden kommer upp säger han "mamma kolla, det är Queeni och Casper som små". Jag kan hålla med honom att Bianca och Jasmine är kopior av sina föräldrar som små. Lottie vet jag inte vem hon är lik egentligen men det är mest Casper i henne, både till utseende och sätt.


Kullen 9 veckor och 3 dagar

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louize Esbjörnsson - 23 december 2014 15:22

Vi önskar alla våra fantastiska kattköpare en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!     ...

Av Ann-Louize Esbjörnsson - 11 augusti 2014 13:59

Tyvärr så har jag inte lyckats hitta någon som kan hjälpa mig med hemsidan, så länge får uppdateringarna ske här på bloggen.   Den 8 Juli fick Flingan och Wille tre små/stora för mig som är van att få små bebbar på ca 70-80 gram. Har aldrig haft ...

Av Ann-Louize Esbjörnsson - 27 mars 2014 16:26

Tydligen är det mer roligt med själva laser apparaten en med strålen, rycker Gustaf i alla fall. ...

Av Ann-Louize Esbjörnsson - 26 mars 2014 18:36


I fredags var det dags för dem små att få sin första vaccination. Bilfärden ditt tyckte inte Liz var så rolig. Hon försökte att krafsa, bita och jama sig ur buren, men tillslut insåg hon att det inte var så farligt trots allt. Väl hon veterinären...

Av Ann-Louize Esbjörnsson - 23 februari 2014 16:34


Eftersom det var hyfsat ljus ute idag så försökte jag mig på att fota dem små, men ljuset var inte hundra. När jag äntligen hade ställt in kameran så hann jag bara fota Gustaf sedan la batteriet av, typiskt. Hoppas på att det ska vara bra ljus imorgo...

Presentation


Välkommen till S* Ragmanstazz som är en lite seriös Ragdoll uppfödning i Kungsängen.

Här kan du följa oss i vår vardag och vårt avelsarbete.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards