Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Ann-Louize Esbjörnsson - 9 augusti 2011 15:44

Hade lite tid över och satt mig och surfade runt på lite olika kattsidor.

Hittade några roliga saker till mina kisse missar, till Sessan som är galen i påsar eller egentligen galen i alla plast som finns.


Det här är en påse som har en batteridriven boll inuti sig, den ska väcka kattens jaktinstinkt när den sätter igång att rulla.

Påsen är i extra tåligt material för att tåla vassa klor och tänder. Fjärrkontroll medföljer. Denna leksak finns på www.djurkedjan.se


small_Josefina_vägg.jpg

Hittade även denna lite annorlunda klösmöbeln som man fäster på vägen. Kanske kan vara något att ha i kattunge rummet. Även denna produkt finns på www.djurkedjan.se



Stol

 Är inte dessa fällstolar för sötta eller ? Nästa gång jag har vägarna förbi Bromma Zoo så ska jag inhandla en eller kanske två sådana till mina små fyrfotade vänner.


Presentation


Välkommen till S* Ragmanstazz som är en lite seriös Ragdoll uppfödning i Kungsängen.

Här kan du följa oss i vår vardag och vårt avelsarbete.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards