Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Ann-Louize Esbjörnsson - 21 augusti 2011 18:58

Det är så roligt att få mail och bilder från kattungeköparna. Nu har jag haft förmånen att det har kommit ett nytt mail i veckan med rapporter om hur det går för Parfym kullen.

Sist fick jag mail från Kenzo´s matte Marie, tack snälla för dem fina bilderna på honom.

Kenzo har fått tillbringa sin sommar på Gotland, gissa om man är lite avis. Han tyckte om att åka båt men bussen var lite lika roligt.


Jag är så nöjd med denna kombination mellan Queeni och Leo. Alla kattungar har utvecklats jättebra och det är med stor spänning som jag följer Donna, och dem andra för den delen. Men Donna är lite extra då hon ska få minst en kull innan hon övergår till sin ägare.


Kenzo 5 månader sommaren 2011

 

Kenzo tyckte inte att bilden var så rolig om han inte fick sitta i förarsättet, vad säger man han är kille trotts allt.

 

Presentation


Välkommen till S* Ragmanstazz som är en lite seriös Ragdoll uppfödning i Kungsängen.

Här kan du följa oss i vår vardag och vårt avelsarbete.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards