Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Ann-Louize Esbjörnsson - 19 oktober 2009 11:05


Vaknade imorse av att en katt jamade och trodde att någon av dem hade blivit instängd i något rum. Men när jag kom upp satt Casper och Sessan på kattmöbeln och såg mycket förvånade ut. Zorro är en cool kille och han låg kvar i husses säng och sov på lilla örat.

Nu var det bara Queeni kvar, det tog inte lång stund förrän hon kom jamandes mot mig. Glad Vi hade en mys stund i sängen och efter ett tag somnade hon.

Bara någon halv timme senare var hon igång igen och hon sprang runt benen på mig. Nu började poletten att ramla ner, nästan på pricken på hennes ett års dag så började hon löpa. Förvånad


Om jag fick önska så hade hon kunnat vänta lite, eftersom hon behöver tid att brädda sig något. Det kommer nog med tiden det också.

  

Presentation


Välkommen till S* Ragmanstazz som är en lite seriös Ragdoll uppfödning i Kungsängen.

Här kan du följa oss i vår vardag och vårt avelsarbete.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards